Bread&Butter by Zalando for forbrukere

Zalando har kjøpt Bread&Butter, og den første Bread&Butter by Zalando blir arrangert 2.–4. september i Arena Berlin.

Publisert

Messen er er åpen for offentligheten, har en digital plattform og fokuserer på nye trender og ideer. Alle er invitert til å oppdage hva som er hott akkurat nå fra alle sine favorittmerker i innovative omgivelser.
Tidligere var Bread&Butter en handelsmesse som foregikk under Berlin Fashion Week. Det nye Bread&Butter er et publikumsrettet show for mote- og musikkinteresserte, basert på konseptet NOW.
- Konseptet vårt er en nytolkning av den tradisjonelle handelsmessen, og det gir liv til et nytt og spennende type arrangement for merkevarer og publikum, hvor de kan møte hverandre. Vi vil at folk skal bli inspirert av nye trender, oppleve de siste produktene og få tak i dem først. På Bread&Butter by Zalando er ikke publikum lenger ekskludert fra moteverdenen, men de er invitert til å bli del av den, sier David Schneider, medgrunnlegger og styremedlem i Zalando.

Powered by Labrador CMS