Du er her

Handelskonferansen 24. september

Fra apokalypse til renessanse er tema for Handelskonferansen 2019 som Virke arrangerer i Clarion the HUB hotell i Oslo 24 september.
Av Redaksjonen
Publisert 05.09.2019 10:33

Handelen dør ikke. Den endrer seg. Slik den alltid har gjort. Men endringene skjer raskere og med større kraft enn tidligere. Derfor blir det mye fokus på netthandel, kombinasjonen fysisk butikkog nett og teknologi.

Internasjonalt snakkes det nå om BOPIS (buy online, pickup in store) og BORIS (buy online, return in store), som uttrykk for kundens økte forventninger til fleksibilitet, bekvemmelighet og en sømløs kundereise. Hva betyr det for deg og din virksomhet? Det skal eksperter og praktikere snakke om på årets konferanse.

Konferansen åpnes av direktør  i Virke Handel, Harald J. Andersen. Dagens key note speaker er Lee Peterson, Thought Leadership & Marketing. Utover dagen belyses BOPIS og BORIS av blant andre Hauk Landsverk, Elkjøp og Siv Heleen Grødem, gründer og eier av Suser i Sivet.

Temaet «fra gråstein til gull» belyses av blant andre David Heigaard, Regional Lead Nordics i Zalando og Rune Kjeldsen, daglig lede ri Hekta på tur.

Kundeopplevelse er temaet som preger siste del av dagen, med foredragshodere og eksempler fra forskningsmiljøer og små og store bedrifter.

 

Nøkkelord