Hilde skal bygge opp Rue de Femme

Rue de Femme er den siste storsatsingen til det danske motehuset PBO Group. Hilde Nesbø Mørch er ansatt som salgsansvarlig for Norge.

Publisert

Rue de de Femme ble etablert i 2014 med Camilla Hyldborg som designer. Merket framstår som sofistikert, franskinspirert og classy. – Et merke med et feminint uttrykk hvor man føler seg velkledd og sofistikert uten at det koster all verden. Her er det høy kvalitet og mye for pengene. Samtidig har merket et uttrykk som skiller seg ut, og som faller i smak hos en stor gruppe, sier Hilde Nesbø Mørch, som etter flere år med Pulz i Ball Group nå skal bygge opp Rue de Femme i Norge.

- Jeg er i gang med å besøke nye kunder, i første rekke frittstående butikker. Vi har stand på Bella Center i København, og under Moteuka skal jeg leie meg inn i showrommet til Masai i Norsk Moteforum som en midlertidig løsning til jeg får ordnet et eget showrom, forteller Hilde.

Hun er godt fornøyd med de tilbakemeldingene hun har fått på merket hittil. – Svært mye positiv feedback, og spesielt hyggelig at mange høyprofilerte nisjebutikker er interessert i Rue de Femme som et rimelig alternativ til dyrere merker.

Powered by Labrador CMS