Du er her

Hvordan møte den nye forbrukeren

Hvordan skal du møte den nye forbrukeren? Det er tema for et seminar som VIRKE arrangerer i samarbeid med det danske trendselskapet SPOTT onsdag 13. januar i sine lokaler i Henrik Ibsens gate 90 i Oslo.
Av Ove Hansrud
Publisert 14.12.2015 09:45

Mye tyder på at Norge går inn i en periode med lavere forbruksvekst. Men hvordan agere når kundene ikke handler som de pleier å gjøre og hvordan skal du håndtere det nye norske forbruksmønsteret?
Anja Gaede og Jakob Søndergaard, fra det danske trendbyrået SPOTT trends & business, tar for seg de nye utfordringene og gir ny kunnskap om fremtidens norske forbruker, innsikt i hva som egentlig ligger bak de valgene den moderne forbruker tar, hvilke redskaper som finnes i verktøykassen og hvordan disse kan benytte for å selge til fremtidens forbruker.Seminaret er gratis for medlemmer av VIRKE og koster 1230 kroner for ikke-medlemmer.