Du er her

Impossible/possible på Oslo Design Fair

Oslo Design Fair arrangeres 22. til 24. januar. Tema for messen er Impossible/Possible, som ifølge arrangøren skal skissere innovative tanker og mulige løsninger i møte med de store omveltningene bransjen står overfor.
Av Redaksjonen
Publisert 06.01.2020 09:05

Ulike sider ved temaet skal settes under lupen i relasjon til miljø, varehandel, økende netthandel, betalingsløsninger, lokal butikkdrift, suksesskriterier og endrede forbruksmønster. Alt dette vil være viktige temaer som trekkes inn i vårt faglige program og som skal belyses fra ulike vinkler. 

Dansk pop up

Når Oslo Design Fair åpner dørene for niende gang, er det med en spennende ny samarbeidspartner. Den danske messen Trends & Tradition deltar på Oslo Design Fair for å gi en forsmak på egen messe i København i april med et knippe velrenommerte produsenter som blant andre Fritz Hansen, Objekt, Fogia, Hay, Muuto, Northern, Labofa, Menu, &tradition og Mater som utstillere.

Trends & Tradition setter i år fokus på hvordan bransjen skal bli mer miljøbevisste designere og produsenter under temaet Mixed-Used. Under Oslo Design Fair vil de være med å presentere spennende norske og danske produsenter i tillegg til å arrangere talks og samtaler på egen stand.
— Vi har de siste årene rettet et større fokus mot interiørarkitekter, arkitekter og prosjektmarkedet og er svært fornøyde med at vi nå kan gjøre et samarbeid med Trends & Tradition sier Liv Kindem, kommersiell direktør for Norges Varemesse og leder for Oslo Design Fair.

Nøkkelord