10_tjej_f_agnes_gra_132_o_n.jpg

JC lanserer Marvin Sports

Første uken i mars lanserer JC Jeans & Clothes et nytt konsept, Marwin Sports for unge jenter. Dette er en videreutvikling av merket Marwin, som har vært en del av JC siden 1980.

Publisert

Marvin Sports er en kolleksjon for unge jenter.

Kolleksjonen har sporty basisplagg med asiatisk inspirasjon. Marwin Sports vil finnes i alle JC-butikker i hele Norden.

Gjennom det nye konseptet har JC fanget opp trenden som ligger i grenselandet mellom mote og sport. Paletten består av basisfarger som svart, hvitt og gråmelert akkompagnert av sterke aksentfarger som neongrønt, gult, lilla og rosa.

Looken er kort og firkantede overdeler i kombinasjon med underdeler som har tydelige sportsdetaljer. Asymmetriske topper med wrestlingrygger og store hetter i kombinasjon med klassiske sweatpants med gulrotsilhuett, gir en stil som kjennes både moderne og aktiv.

For ytterligere å forsterke konseptets farge- sprakende skala presenteres også neglelakk og lipgloss i alle regnbuens farger, alt i samme nye grafiske design.

High-tec materialer som mesh og neoprene er kombinert med myk jersey. Nøkkelplagg er lange jerseykjoler og ermløse wethoodies.

– Vi har ønsket å designe en kolleksjon som hyller den nye, unge generasjonens aktive og smarte jenter. I dag skal man ikke behøve å gå på kompromiss med sin stil bare fordi man vil føle seg funksjonell og bekvem. Med nye Marwin Sports føler vi at vi har designet en kolleksjon hvor mote møter sport, sier Lina Fredriksson, designer for Marwin Sports på JC Jeans & Clothes.

JC Jeans & Clothes har nærmere 200 butikker i Sverige, Norge og Finland. Rundt halvparten er franchisebutikker, resten eies av RNB, Retail and Brands.

Powered by Labrador CMS