Danmark og København er blitt Holzweilers andre hjem. Med eget kontor og showrom, visning, utstilling, pop up og en rekke aktiviteter under den danske moteuka.
Den danske hovedstaden – og Copenhagen Fashion Week blir en stadig viktigere arena i Holzweilers internasjonale markedsføring. Onsdag hadde Holzweiler sin sjette visning i København og vartet opp med et overbevisende show med AW 20-kolleksjonen «Our soil». Inspirert av vår villmark, vår skog og våre fjell. Et show som viste hva Holzweiler står for, og som går inn i rekken av grep som den norske familiebedriften tar for å vise at det er mer enn et motemerke, men et livsstilsbrand hvor mote, kunst og interiør mikses og som skaper engasjement.
Et flott show som ble tatt godt i mot av en stappfull sal i the Plant. Med antrekk, styling og kulisser som viste Holzweilers DNA og visjon: Inspirasjon fra og respekt for natur og norsk kultur med miljø og bærekraft som et gjennomgangstema.
I tillegg til visningen fortsetter Holzweiler samarbeidet med kunstneren Ali Gallefoss, denne gang med pop up og utstilling i interiørbutikken Paustian.