Kjapt og stilig fra Italia

Hyppige kolleksjoner og raske leveringer blir stadig viktigere for butikkene. Det italienske fast fashion-merket Rinascimento svarer med 8 kolleksjoner i året, levering tre uker etter bestilling og gode suppleringsmuligheter på sin B2B-plattform.

Publisert

- Rinascimento er en meget profesjonell aktør som tilbyr en totalpakke som innkjøperne er begeistret for. Gode kvaliteter, produksjon i Italia, et elegant og feminint uttrykk som følger de siste trendene, store valgmuligheter og fri inndeling i en stor kolleksjon, raske leveringer og en god og enkel nettbasert B2B-plattform, sier Magne Lien, som fikk agenturet i fjor høst.

- På forrige messe hadde jeg et lite utvalg med bestselgere som ble godt mottatt. De kundene som prøvde ut merket fortsatte å kjøpe på B2B-plattformen og er godt fornøyd, sier han.

- Rinascimento har en stor og bred kolleksjon, med særlig vekt på kjoler. Men merket har også en stor casual-linje, blant annet med en egen jeanskolleksjon, og sko og accessoirer.

Det er en interessant og god samarbeidspartner. De er «på hugget» hele tiden og er svært flinke til å fange opp de siste trendene. Stilen og uttrykket i kolleksjonene og det faktum at det er «made in Italy» gjør at de blir lagt merke til. Og de er dyktige til å profilere seg, både i sosiale medier og på trykk, sier Lien.

Prismessig ligger Rinascimento i midtsjiktet. Lien presenterer den nye kolleksjonen i sitt showrom 4B-04 i Norwegian Fashion Center.

Powered by Labrador CMS