Fra Line of Oslos visning på Oslo Runway i august. (Foto: Oslo Runway)

Line of Oslo på minimesse

Line of Oslo deltar på minimessa i Tromsø for første gang.

Publisert

- Det er viktig for oss å ha nær kontakt med kundene. Nord-Norge er krevende å reise i. Derfor vil vi gjerne treffe vår nordnorske kunder på messa og forhåpentligvis få kontakt med flere, sier Britt Kittelsen. – Flott at et norsk, profilert merke som Line of Oslo blir med, sier initiativtakerne til messa, Otto Davidsen og Arnulf Sagplass.

Line of Oslo har mange skandinaviske og internasjonale kunder som de treffer mange av på moteuken i København,
hvor de har stilt ut i mange år. Her fra messen i august, med Line Varner, Britt Kittelsen og Anniken C. Ulfsrud.
(Foto: Helle Mathiesen)

Line of Oslo har vært en suksesshistorie med kontinuerlig vekst og utvikling siden Line Varner etablerte merket i 2006. Det har blitt ett av de mest kjente og etablerte norske merkene, med et stort antall kunder i Skandinavia og ellers i Europa.

Godt team

Et godt teamarbeid og nær kontakt med kundene er en viktig suksessfaktor. Noe som ble understreket da Line Varner inviterte kunder, forbindelser og ansatte til en storslått markering av 10 års-jubileet for to år siden. Hun var klar på at hun har all grunn til å være takknemlig, og kalte jubileumskolleksjonen "Thank you". Hun henvendte seg først til kundene sine og deretter til sine medarbeidere med samme takknemlige budskap: Uten dere hadde det ikke gått!

Peace & love

På hjemmesiden beskrives stilen slik:

Preppy hippie, for strong women in all ages and shapes, with focus on good and comfortable qualities, suitable to our vision: “Feel good every day!”

Kolleksjonen som ble vist under Oslo Runway i august i år var en solid bekreftelse på at merket holder stilen og står for et tydelig DNA, med retrolook, hippiereferanser og litt peace & love.

Utstilleroversikt Minimessa

Deltar i B (Bergen), T (Trondheim), Tr. (Tromsø) alle (alle tre stedene)

1621 Clothing Omgående varer (B, T)

Bessie B Jeans by Bessie (alle)

Bjørn Haug AS Butikkinredning og –utstyr (alle)

Brands of Scandinavia Freequent, Muse (Tr.)

DK Company B.young (alle)

Dk Company Ichi (Alle)

DK Company Pulz (Tr.)

DK Company Fransa, Dranella (Tr.)

DK Company Kaffe, Denim Hunter (Tr.)

DK Company Cream (Tr.)

DIZ Smykker DIZ (B, Tr.)

Floyd Floyd by Smith (alle)

FrodeKommode Fiveunits, 2nd One, Dry Lake (Tr.)

Jascha Jascha (T, Tr.)

Kaare Lund Dr. Denim, Replay, Rock´n Blue, The Product, Triwa (Tr.)

Line of Oslo Line of Oslo (Tr.)

Message Norway MbyM (T, Tr.)

Magne Lien Agenturer Rinascemento (T, Tr.)

Norway Fashion Group Haust Collection (Tr.)

Peppercorn Pep og Desires (T, Tr.)

Sisters Point Sisters Point, Love@divine (alle)

Spire Liaklev K&US (B)

Powered by Labrador CMS