pretaportiersept11.jpg

Messefusjon i Paris

De to motemessene Who´s Next og Pret-a-porter Paris er fusjonert og blir dermed en av de største internasjonale møtestedene i motebransjen. Messen heter Who´s Next, Pret-A-Porter Paris.

Publisert

Slik vil den seks-delte messen se ut. Faksimile: www.whosnext.com.

Neste messe arrangeres 21.-24. januar 2012 og samler 2500 merker innenfor klær og tilbehør på et 120.000 kvadratmeter stort utstillingsareal.

Messen vil bli delt opp i seks avgrensede områder, som alle ligger ved Porte de Versailles i Paris: Fame (høyprofilerte merker), Private (klassisk design), Première Classe (tilbehør) Mr. Brown (herreklær/urbanwear), Le Cube (lær- og skinnvarer), Mess-Around (dame-, herre- og barnesko).

Fame

samler de mest kreative og eksklusive internasjonale merker innen damemote. Utstillerne er nøye utvalgt og antallet er bevisst begrenset til 200 utstillere.

Private

samler en lang rekke internasjonale merker innenfor damemote. De besøkende kan via en temarute oppleve moderne og kommersielle kolleksjoner oppdelt etter stilarter. Utstillingene er oppdelt i markedssegmenter; "de tidløse", de kreative, de fantasifulle og selskapstøy.

Mr. Brown

FACE er endret til MR. BROWN, hvor det i en og samme hall representeres mer enn 300 merker innenfor tekstil, sko og tilbehør som representerer to områder som kompletterer hverandre: Menswear og Urbanwear.

Premiere Classe

Det internasjonale møtested for accessoir-designere med klesforretninger som målgruppe. 600 merker deltar hver gang.

Le Cube

Dette området samler lær- og skinnvarer ved Porte de Versailles med fokus på skinn og vesker. Hele sektorens aktører er representert: Designere av mindre skinnvarer. Kofferter, reiseartikler og vesker.

Mess Around

er skobransjens område. Her vises mer enn 300 merker innenfor dame-herre og barnesko. Mess Arounds målgruppe er forbrukerne

Mer informasjon på whosnext.com

Powered by Labrador CMS