Moteforum med ny profil

Med Moteforum som nytt markedsnavn, ny grafisk profil, ny nettside og nyoppussede lokaler er vi klar for å ønske velkommen til Moteuka på Sjølyst, sier markedskoordinator i Moteforum, Hanne Lillegård.

Publisert

Den siste måneden har det vært hektisk aktivitet med oppussing av bygget, fellesarealer og showrom. Moteforum kan også presentere en ny grafisk profil, og en ny nettside som skal brukes for å markedsføre huset og Skøyen som motedestinasjon.

Hanne Lillegård

Noen og tretti leverandører med over 70 merker vil være på plass og vi skal gjennomføre en effektiv og hyggelig moteuke med god stemning her i Moteforum.

- Det er mange sterke varemerker med stor kundekrets i Moteforum. I tillegg har vi mange gode naboer i de øvrige showrommene her på Skøyen. Derfor har vi stor tro på en god moteuke med mye folk og god stemning fra 6. til 12. februar, og god trafikk også utenom moteukene, sier hun.

Opplegget for Moteuka er på det nærmeste klart:

– Vi vet at innkjøperne har et tett og tøft program de dagene de er i Oslo. Derfor vil vi skape en avslappet loungestemning i atriet i Moteforum. Et sted hvor de kan slappe litt av mellom møtene og få seg en god frokost og faglig påfyll utover dagen. Vi skal blant annet ha et eget rom for sosiale medier, der en dyktig fagperson kan gi råd om hvordan butikkene kan få mer ut av markedsføring og merkebygging på nettet.

Powered by Labrador CMS