Du er her

Norske merker satser i København

En rekke norske utstillere satser tungt på å vise seg fram i på messene i København. Etter hektiske messedager var de fleste meget godt fornøyd.
Av Ove Hansrud
Publisert 09.08.2019 09:17

Anh Marthe Storheil har fått mye ut av sin satsing med Iben på CIFF i Bella Center. Her treffer hun både eksisterende og nye skandinaviske kunder og har fått mange gode, internasjonale kunder. Som Selfridges, som har hatt meget godt salg av IBEN, og denne uken var også Debenhams på besøk.

Blender Agency hadde som vanlig en stor fellesstand for sine merker, og i tillegg hadde de en egen stand for sine sportsmerker.

En av de norske merkene som debuterte på CIFF var Close to my heart. Siv Katralen slår fast at det er en tung investering for et lite merke, men hun var godt fornøyd med dagene på Bella Center.


Gerda Sørhus Fuglerud og Steffen Fuglerud

Også Oleana var ny på CIFF. Etter en omfattende fornyelsesprosess presenteres en langt bredere kolleksjon enn før. I tillegg til jakker og overdeler i ull som Oleana er kjent for, har fornyelsesprosessen resultert i en rekke nye produkter, som kjoler, dresser og bukser. Alt produsert i Arna, i samme høye kvalitet som de tradisjonelle Oleana-produktene.

- CIFF er en ny arena for oss, og en fin måte å få vist oss fram for et bredere publikum, sier Gerda Sørhus Fuglerud.


God trafikk hos Mazing og Arne Jæger

- Meget god trafikk, dette er meget bra, sier Arne Jæger i Mazing, som også er på CIFF for første gang. I tillegg til sterk salgsøkning i Norge har Mazing fått egen agent i Sverige, Danmark og Holland.  


Haust satser også tungt i København

 

 

Nøkkelord