Ny Bra-volution fra Lindex

Lindex inviterer også dennevåren sine kunder og ansatte til å være modell i den store undertøyskampanjen, Bra-volution.Kampanjen presenterer seks kvinner som sammen med en nær venn viser frem vårens kolleksjon.

Publisert

De seks finalistene fikk ta med seg en som står dem nær for å være modeller sammen for en dag. Vårens kampanje feirer og hyller deres spesielle relasjoner.

Bra-volution er et passformkonsept som er blitt verdsatt ettersom det er så tydelig og dermed gjør det lettere for kundene å finne sin favorittpassform. Interessen for å delta i årets kampanje var stor, og modellene kommer fra Norge, Sverige, Finland og Latvia. Fra Norge møter vi Rikke Kalsveen og moren Jorunn Pettersen, Rati Goel og kollega Cecilia Andersson.

- Moren min er fantastisk. Hun har vært gjennom mye, men holder fortsatt hodet høyt. Jeg er så stolt over å være datteren hennes. Jeg ville gi henne denne muligheten for å vise henne hvor høyt jeg setter henne, og jeg vil at hun skal føle seg vakker, for det er hun virkelig, sier Rikke Kalsveen.

Vårens undertøyskolleksjon går i myke pasteller med innslag av gråmelert, en romantisk og feminin kolleksjon.

Powered by Labrador CMS