Du er her

OFW: Eget show fra agentene

Oslo Fashion Week er mange ganger blitt beskyldt for ikke å ha god nok kontakt med bransjen. Med  eget åpningshow for innkjøpere og «Look Book Show» ble denne kritikken imøtegått. Her hadde arrangørene fått med seg mange agenturer som viste neste vår og sommers trender med sine merker. Noe som gjør showet mer interessant for innkjøpere og bransjefolk.
Av Helle Hynne
Publisert 14.08.2012 11:00

De 30 antrekkene som ble vist ga et variert og godt bilde av det som vil bli på finne i hyllene neste sesong.


De agenturene og merkene som var med:

Weldhoven (Stills)
Kaare Lund (Hope, Replay, Fairly, Won Hundred, Whyred,Dr. Denim)
Fred Perry ( Autentic Male, Bradley Wiggins)
Blender Agency (FWSS)
Nina Jarebrink
Holzweiler ( Hundydory,Gestuz, Humanoid, Anderkjent)
Mexx
Fashion Partner (Cambio, Aitfield, Marc Cain)
Colina Agency (Hoffmann Copenhagen, Ganni)
Diesel
Netskar Agency (Suit, Soulland)
Levi´sIconic Apparel (Fred Perry for Amy Winehouse).


Her er noen smakebiter fra Oslo Fashion Weeks Look Book Show:

(Bilder: Helle Hynne)

Weldhoven (Stills):

Kaare Lund (Hope):

Diesel:

Holzweiler ( Hundydory):

Blender Agency (FWSS):

Levi´s:

Kaare Lund (Replay):

Colina Agency (Nina Jarebrink):

Holzweiler (Humanoid):

Fashion Partner (Marc Cain):

Kaare Lund (Whyred):

Colina Agency (Hoffmann Copenhagen):

Netskar Agency (Suit):

_______________________________________________________________

Lik oss på facebook, og få tekstilforum-nyheter rett på sida di

 ________________________________________________________________

Papirutgaven av Tekstilforum kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet for tekstilhandelen i Norge

Bli kjent med papirutgaven her.

________________________________________________________________

"