Du er her

Ootd nytt norsk merke

ootd by Elsa Frederikke er et nytt norsk merke som har fått mye oppmerksomhet blant kjendiser, og som nå er på vei inn i norske butikker. Bak merket står Elsa Frederikke Nedrebø.
Av Ove Hansrud
Publisert 11.11.2015 13:45

 Kathrine Sørland, Caroline Berg Eriksen og Lene Orvik er blant dem som har lagt sin elsk på ootd. Nå har Nedrebø inngått samarbeid med Monica Mathiesen Snedsbøl og Espen Snedsbøl i Trendparrtner, som skal markedsføre og selge merket til norske butikker.

- Flere av landets fineste butikker er allerede på kundelista, sier Monica Mathiesen Snedsbøl i en pressemelding.  

 Elsa-Frederikke Nedrebø har jobbet mye sammen med sin mor, designerGunn Auglend Nedrebø, som står bak Gunn Stil og Tailors Heaven.  

-Jeg har alltid hatt en drøm om å følge i min mors fotspor, om en dag å bygge opp et velkjent motefirma. Hele barne- og ungdomstiden har jeg fulgt mor til forskjellige oppdrag, moteshow, møtt diverse kjendiser og tatt del i store arrangementer. Helt siden den tiden har jeg visst at dette er veien jeg også ville gå, sier den unge designeren.