Salgsteamet bak Part Two: Fra venstre Amalie Helland, Janne Solberg Bakker, Kristin Fjellstad og Marianne Olsen.

Part Two jubilerer med sterk vekst

Part Two markerer sitt 30 årsjubileum med en egen strikkekolleksjon, og merket står sterkere i Norge enn noen gang.

Publisert

For innsalget for 2016 har Jelly B Agenturer hatt en økning på 25 prosent og har passert 50 millioner i omsetning. Slett ingen dårlig jubileumsgave!

- Vi har hatt en fantastisk utvikling, spesielt de siste to årene. Etter at Lene Louderback tok over som sjefdesigner føler jeg at Part Two har fått et skikkelig løft og funnet tilbake til sitt DNA: «Cool casual». Et casual, kult merke med gode kvaliteter til gode priser, sier Kristin Fjellstad i Jelly B Agenturer.

- Vi har en god kombinasjon av trend og basic: Et godt totalkonsept med et sterkt DNA, høy kvalitet, tidløshet og bra design, samt et stort basisprogram slik at kundene kan supplere fra lager hele året uten å binde unødvendig kapital. Noe som gjør at stadig flere satser på oss. Med 180 kunder og en omsetning på over 50 millioner er Norge Part Twos største marked. Det er vi selvsagt svært glade for, og takker våre mange gode kunder som bruker stadig større del av budsjettet sitt på Part Two, sier Fjellstad.

– Kundene har tillit til oss og vet hva de får. Og i løpet av de siste årene har vi oppnådd en posisjon som jeg aldri har sett maken til. Det er utrolig morsomt!

Hun er godt fornøyd med samarbeidet med DK Company og det tette og gode samarbeidet med designteamet. – De er lydhøre og lytter gjerne til våre signaler og forslag til endringer i kolleksjonene, noe som fører til at vi får varer som passer godt til det norske markedet og som selger bra ut av butikk.

Hun har jobbet med Part Two i mange år som selger, og fikk agenturet for Norge og etablerte Jelly B Agenturer for tre år siden. Hun har utvidet salgsteamet, som nå består av Janne Solberg Bakker, Marianne Olsen og Amalie Helland i tillegg til henne selv. - Med et så stort og godt team har vi større muligheter enn før til å følge opp kundene på en god måte, sier hun.

Jubileet markeres med en egen strikkekolleksjon hvor designerne har tatt utgangspunkt i gamle bestselgere som er gjenskapt i en ny look.

Powered by Labrador CMS