Remi Mikkelsen ny agent for Moss Copenhagen

Rask vekst med Moss Copenhagen

- Et fantastisk merke å jobbe med! Mange nye kunder i første runde, og nå er det full fart videre, sier Remi Mikkelsen, ny agent for Moss Copenhagen.

Publisert

Remi Mikkelsen i N.E.W. Agency er ny agent for Moss Copenhagen i Norge og er som alltid entusiastisk: - Alltid gode varer, produksjonstid på seks uker, hyppige leveringer og kjemperespons fra kundene, slår han fast. Her er det 50 prosent forhåndsbestilling g 50 prosent ekspress, slik at det alltid er full fart med nye varer i butikken. Moss Copenhagen er et merke som i utgangspunktet retter seg mot aldersgruppen fra 14 til 30 år, men som treffer bredt og favner mange flere. Vi fikk 46 butikker den første sesongen og er inne i en rekke meget gode butikker, så vi er meget godt fornøyd, slår han fast.

Han og partneren Thor Moe er inne i sin andre sesong med N.E.W. Agency, med et stort og stilig showrom i Schweigaards gate 34. I tillegg til Moss Copenhagen har de fem andre merker

Pony Shoes
Audiobots høytalere

NORR er også et dansk merke, i en litt høyere prisklasse enn Moss Copenhagen, som Mikkelsen fikk kontakt - og kontrakt med – på messa i februar. – Fashion med en twist, som er gjort casual og hverdagslig, sier han.

N.E.W. Agency er også blitt distributør i Norden for Pony Shoes, sneakers med retropreg, jeansmerket Just Junkies, Saint Noir og Audiobots høyttalere. – Kule ting, med fet lyd, som i tillegg pynter opp på en morsom måte, slår Remi Mikkelsen fast.

Powered by Labrador CMS