Du er her

Rosenvinge utvider

- 2019 har vært et godt år for Rosenvinge, med en solid økning i salg av vesker. Vi gleder oss til 2020, og starter året med den største utfakturering av forhåndsordre som vi noen gang har hatt, sier Kristin Kjeldaas Salte.
Av Ove Hansrud
Publisert 13.01.2020 12:47

- I 2020 styrke vi vårt salgsteamet, med ytterligere en selger. Fra  1. januar ønsker vi Kristian Sørensen velkommen til oss. Han vil jobbe med våre kunder i Trøndelag og Møre- og Romsdal. Marianne Voldene går inn i sitt tiende år hos oss, og jobber stadig mot storkundene våre, i tillegg til sitt område på Østlandet/Sørlandet og Nord-Norge. Tina Størner går inn i sitt tredje år hos oss, og jobber i innlandet. Og i 2019 fikk vi inn et nytt tilskudd til vår selgerstab i Kirsten Seter Skaar, som jobber på Vestlandet.

Utvider kolleksjonen

- Kolleksjonen utvides ytterligere med mer sko, da sandalene som ble solgt inn for kommende vårsesong var en suksess. Vi legger til enda en utvidelse til våre populære myke fluffy høstskjerf – gjennom en jakkekolleksjon i samme kvalitet.

Utvidelse av showrom

- Utvidelser både i kolleksjon og i selgerteamet gjør at vi for kommende messe flytter inn i et ekstra showrom på Moteforum. Det ekstra rommet ligger vegg i vegg med det showrommet vi har nå, i 3. etasje. Vi har for denne gang leid ut vårt showrom på Fornebu, og vurderer fortløpende hvor vi vil være under neste messe.

Redesignet logo og felles merkenavn

- Fra og med 2020 vil alle våre produkter selges under merkenavnet Rosenvinge, under en redesignet logo. Vi har gjennom vårt arbeid de siste to årene, blant annet gjennom sosiale medier og markedsføring av vår produkter, sett et stadig økende behov for å bli synlig gjennom et felles merkenavn. Våre kunder ser ikke på veskene som en SoNize-veske, men som et Rosenvinge-produkt på lik linje med våre skjerf og belter. - At veskene nå legges inn som en del av kolleksjonen, gjør at vi kan fokusere mer på å skape et totaluttrykk for våre varer. Noe som igjen gjør det enklere for butikkene å skape et helhetsinntrykk av accessories fra oss, i egen butikk, da alt kan mixes og matches på farger og kvaliteter.

Løfter kundeprotalen

- Vår B2B-kundeportal www.rosenvinge.com  vil i løpet av 2020 får en ansiktsløftning. Vi jobber med en mer oversiktlig kjøpsløsning, mer omfattende søkemuligheter, at bildematerialet blir lettere tilgjengelig og at tilknyttede produkter innenfor stil og farge skal gjøre det enklere for butikkene å gjøre gode innkjøp.

Mer miljøvennlig

- Rosenvinge har det siste året lagt planer og satt i verk tiltak for å gå fremtiden i møte på en mer miljøvennlig måte. Vi har for 2020 gitt oss selv et mål om å halvere bruk av plast på importerte varer, bruke resirkulert og nedbrytbar emballasje ved frakt og avstå fra bruk av flyfrakt i så stor grad som mulig.

 

 

Nøkkelord