Sørlandssenteret i verdensfinale

Som eneste norske kjøpesenter er Sørlandssenteret funnet verdig en plass i den prestisjetunge finalen i ICSC Global Awards.

Publisert

Konkurransen premierer den mest effektive kommunikasjonen fra medlemsbedriftene. Sørlandssenterets bidrag er plukket ut blant 223 innsendte arbeider fra hele verden.

Sørlandssenteret er nominert for en av sine kampanjer for sin kundeklubb. Kampanjen har bidratt til 43.000 lojale medlemmer på to år. Dette gjør den til landets tredje største kundeklubb, i konkurranse med over 400 norske kjøpesentre. Ambisjonen er å bli landets største, med 50.000 medlemmer i løpet av året. Gjennom tilbudene som gis eksklusivt til medlemmene ble det i 2016 omsatt for NOK 51.200.000. Dette utgjør hele 2,1% av Sørlandssenterets totale omsetning på NOK 2.449.000.000.

Kampanjen er en multimedia mobilkampanje hvor det er anvendt digitale nyhetsbrev, SMS, annonser i sosiale medier, aktiviteter i den enkelte butikk og mobil app.

Senterdirektør Ruben Storevold skryter uhemmet av butikkledere og ivrige medarbeidere som har bidratt til suksessen.

- Uten innsatsen til Sørlandssenterets mer enn 2000 ansatte ville ikke dette vært mulig. Stor takk til dem for uvurderlig innsats.

Hant er spent på hvor høyt de når opp i ICSC Global Awards finalen torsdag 8 juni, og ser frem til å dele erfaringer med dyktige kolleger fra en rekke internasjonale kjøpesentre.

- Om vi vinner, vil det selvsagt være fantastisk. Uansett er det en stor ære å være nominert i et så godt selskap.

ICSC (The International Council of Shopping Centers) har siden 1957 jobbet for å kontinuerlig forbedre kjøpesenterindustrien. I dag har de over 70.000 kjøpesentre fra mer enn 100 land på medlemslisten.

Powered by Labrador CMS