Stine Bjørdal, Camilla Haukeland og Rebekka Rabben

Saint Tropez vokser

- Vi har hatt en meget god utvikling. Norge er i dag det største markedet sammen med Danmark, sier Stine Bjørdal, ny salgssjef i Saint Tropez siden i mars i år.

Publisert

Merkebevisstheten blant kundene våre er stor, og vi har meget godt gjennomsalg, sier hun.

- Hvorfor?

- Det er flere årsaker. Kolleksjonene våre har blitt stadig bedre, og vi har redusert antall bokser og fargevarianter, slik at det er enklere for kundene å forholde seg til innkjøp og leveranser. Vi har et godt salgsteam og et godt samarbeid med kundene. Jobben vår er ikke gjort før varene er solgt ut av butikk.

- Ligger det an til fortsatt vekst?

- I vårt segment, som vi velger å kalle affordable fashion, med høy kvalitet til gode priser, treffer vi en ganske vid aldersgruppe. Vi ser at kvinner fra 15 til 85 år kjøper Saint Tropez! Vi er godt dekket med butikker over hele landet, men har fortsatt vekstpotensial enkelte steder.

- Beskriv merkets DNA?

- Saint Tropez er et merke med et tydelig DNA – stilig, kult og enkelt å forstå, med en stil som krydrer butikkene, og med prisstartere som bidrar til å trekke kundene inn i butikken. Vi har fire hovedkolleksjoner, fire pre-kolleksjoner og i tillegg ekspressvarer. Noe som betyr at det kommer nye varer i butikken så å si hver uke. - Vi har ekspress-leveringer i tillegg til hver kolleksjon, og ser at det bare blir større. Kundene ønsker å kjøpe inn stadig mer i sesong, sier Bjørdal.

Salgsteamet består foruten Bjørdal av Astri Nordmo (nord), Camilla Haukeland (sør/øst) og Rebekka Rabben (vest).


Powered by Labrador CMS