Du er her

Satser på Fynch Hatton

- Når man både driver butikk og i tillegg selger engros vet man hva som foregår på begge sider av bordet. Med vår erfaring fra butikkdrift vet vi hva innkjøperne ønsker og er på jakt etter, sier Steinar Guldberg og Heidi Bøyum Guldberg, som nå er i gang med tredje innsalg som agenter for Fynch Hatton.
Av Ove Hansrud
Publisert 10.08.2015 10:00

Steinar Guldberg og Heidi Bøyum Guldberg har stor tro på Fynch Hatton.

- Fynch Hatton er et merke for voksne menn, med størst fokus på skjorter og strikk, men også noe blazere, sko og bukser. Et merke med mange konkurrenter, men vi føler at vi skiller oss ut fra mange andre merker som enten er i laveste prissjikt eller som framstår som veldig unge og kule. Vi ligger i mellomsjiktet rent prismessig, med behagelige, god stoffer og god passform, rettet mot voksne menn som ønsker kvalitet og komfortable klær.

Vi er helt i startfasen, men har stor tro på merket etter godt salg i egne butikker, med mange gode butikker på kundelista og meget gode tilbakemeldinger, sier de.

I helgen deltok de på Texcon-messa på Gardermoen.

Steinar og Heidi har drevet herrebutikken Edvins i en årrekke. Butikken i Storgata i Oslo er lagt ned, og i stedet satser de nå på butikker i Asker og Sandvika. - Dermed har vi muligheter til å prøve ut produktene i egne butikker og høste erfaringer som vi tar med oss når vi skal selge inn kolleksjonene. Med vår lange butikkerfaring vet vi at det er stor forskjell og mange ulike behov ute hos kundene. Ingen butikker like, og alle har forskjellige behov og utfordringer som vi som leverandører må ta hensyn til og forsøke å hjelpe dem med, noe som vi med vår bakgrunn har gode forutsetninger for å klare, sier de.

Neste kolleksjon er inspirert av afrikanske farger.