bilde-memini.jpg

Selger T-skjorter for kreftsyke barn

MeMini by Kristine Vikse lanserer T-skjorte-kampanje til inntekst for Kreftforeningens arbeid med kreftsyke barn og unge.

Publisert

Det norske barneklesmerket MeMini by Kristine Vikse har startet en kampanje hvor 40 kroner av hver solgte T-skjorte går til Kreftforeningens arbeid for barn og unge.

Dette er T-skjortene som skal støtte Kreftforeningen.

Rundt 40 forhandlere av MeMini barneklær i hele Norge gjør i disse dager en frivillig innsats for kreftsaken. T-skjorter med motiver under slagordet ”Venner for livet” selges over disk og i nettbutikker.

Motivene på T-skjortene kom til etter en tegnekonkurranse med samme slagord. Vinner ble seks år gamle Une Hammer fra Haugesund.

Butikkene profilerer kampanjen med plakater og ballonger og håper på stor etterspørsel for å få inn mest mulig penger til kampanjen.

MeMini ønsker å leve opp til sitt slagord ”klær for barn som får lov til å være barn” og håper at kampanjen kan bidra til en bedre hverdag for kreftsyke barn og unge.

Powered by Labrador CMS