Sexy-sko-fra-Portugal.gif

Sexy sko fra Portugal

Portugisisk skoindustri kjører hardt på sex. I 2011 lanseres en stor internasjonal reklamekampanje under mottoet ”Europas mest sexy industri”.

Publisert

Der går en bevisst går inn for å bryte tabuer og vekke følelser, ifølge bransjeorganisasjonen. Over 90 prosent av portugisisk skoproduksjon, dvs 1,3 milliarder euro, sendes ut av landet hvert år.

Den portugisiske skokampanjen skal bryte ned tabuer og gi salget et løft.

– Denne kampanjen skal stimulere etterspørselen og skape nye muligheter, og samtidig få fram portugisiske skomerker i internasjonale media, forklarer den portugisiske sko- og lærvareindustriorganisasjonen.

Flere enn 140 produsenter deltar i de planlagte tiltakene som vil koste 10 millioner euro og retter seg mot 16 forskjellige markeder. Portugisisk skoindustri eksporterer i dag til 132 land og vil nå for første gang investere i Australia, India og Tyrkia, som en ser som særlig interessante markeder framover.

Powered by Labrador CMS