hilfiger

Tommy Hilfiger med digitalt showrom

Tommy Hilfiger lanserer et digitalt showrom i sitt hovedkontor i Amsterdam. Noe som kan revolusjonere måten å gjøre innkjøp på.

Publisert

Tommy Hilfigers digitale showrom kan endre måten å gjøre innkjøp på.

Borte er stativ på stativ med kolleksjoner, og innkjøpere fra hele verden bruker heller en interaktiv touch screen. Skjermen, som er en halv meter stor, er direkte koblet til en fire meter høy, vegg-til-vegg, ultra high-definition 4G skjerm.

Innkjøperne kan enkelt se hver style fra Tommy Hilfiger sportswear og Hilfiger Denim elektronisk. De kan på denne måten se hele plagget, zoome inn på detaljer og sømmer, se unike kvaliteter, print og farger, og samtidig få all av informasjon om produksjon, salg og pris før de legger ordren.

Konseptet er basert på den tradisjonelle salgsprosessen, men nå kan innkjøpere enkelt få all informasjon om styling, visual merchandising, ulike leveringer og drops elektronisk.

- Digitale showroom støtter opp om Tommy Hilfigers miljøvennlige fokus. Det reduserer utslipp ved produksjon av vareprøver og pakningsmateriale, eliminerer behovet for ordreark, og reduserer forurensning i form av transport av kolleksjoner, heter det i en pressemelding fra konsernet.

Powered by Labrador CMS