Suksess for Kristine Vikse damekolleksjon
Kristine Vikse i Vikonsept AS har stor suksess med sin damekolleksjon. Høstkolleksjonen for 2010 ble utsolgt etter bare fire uker og innsalget for våren er svært bra. Samtidig fortsetter hennes barnekolleksjon Memini å vokse.
Kristine Wikse fikk 45 forhandlere på det første innsalget.
Vikonsept as lanserte 1.september sin første kolleksjon for damer under varemerkenavnet Kristine Vikse, fra samme designer som siden 2006 har hatt stor suksess med barnekolleksjonen MeMini By Kristine Vikse.
45 nye forhandlere
Kolleksjonen er solgt inn til 45 forskjellige forhandlere landet over med sin første kolleksjon for høst 2010. Kolleksjonen ble utsolgt fra lager etter bare fire uker på markedet, og mange av produktene blir satt i reproduksjon for å dekke etterspørselen fra butikkene.
Mykt og feminint
Høstkolleksjonen består av myke og feminine strikkeprodukter i ull, tunikaer og kjoler i steinvasket silkesateng, tøffe gummistøvler med hæl og en kolleksjon med merino/bambus produkter for en fantastisk komfort og varme for kalde vinterdager.
Kjempestart
- Damekolleksjonen gjør at selskapet beveger seg inn på et nytt marked, men etterspørselen har vært der en stund. Det ser ut til at vi har truffet riktig i markedet med våre produkter, og det å få 45 forhandlere allerede med den første kolleksjonen er vi meget godt fornøyd med, sier Kristine Vikse. Vikonsept as jobber med salgsagenter fordelt utover Norge. Forhandlerbasen på dame skal utvikles videre i 2011.
Memini vokser
MeMini barnekolleksjon leveres vi til 70 forhandlere landet over. Etter fem år har vi fått en god posisjon idet norske markedet. Forhandlerne kjøper stadig mer og er godt fornøyd med den bruttofortjenesten de oppnår, sier Vikse.