Tøff og håndlaget i Casablanca
Håndlaget i Casablanca. Røft. Detaljrikt. Litt opprørsk, tøft og ungdommelig, med en touch av nordafrikansk ørken. Det er historien bak A-Denim, et nytt jeansmerke som agent Sindre Hofmo i Hofmo JBR Agencies har store forhåpninger til.
Sindre Hofmo har stor tro på A-denim
Ikke minst fordi det er veletablerte, tyske Alberto som står bak. Et merke Hofmo i JBR Agencies har solgt i Norge lenge. Alberto er spesialister på alle typer bukser, fra de elegante dressbuksene til jeans. Alberto kvalitetsjeans med treveis stretch for vokse menn er innarbeidet og anerkjent.
Men nå kommer i tillegg den unge, opprørske lillebroren A-Denim på banen. Med like høy kvalitet i alle ledd som storebroren, men med en design og et uttrykk som treffer en yngre kundegruppe, det være seg i hodet eller kroppen.
Buksene er av høy kvalitet og i stor grad håndlaget, noe som understrekes av merkingen ”handcrafted in Casablanca”. - De passer inn i samme segment som de store, kjente jeansmerkene, og hittil ligger vi godt foran skjema, sier Hofmo, som salget på det norske markedet forrige sesong, og som satser for fulgt denne sesongen.
A-Denim har ingen stor kolleksjon. Det startet med to grunnmodeller. Så har det utviklet seg med ulike typer og med ulike vaskemetoder; noen ripped og andre mer basic. Lavt liv, smal fotvidde, romslig skritt og lavt plasserte lommer er viktige stikkord. Og ikke å forglemme knappene. Alle modell har knapper i gylfen, både i gull, sølv og bronse.
Med Albertos meget solide lager- og logistikksystem i ryggen er det stor leveringssikkerhet og svært gode suppleringsmuligheter selv om A-Denim framstår som et nytt merke, sier Hofmo.
Bildetekster
Sindre Hofmo har stor tro på A-Denim i Norge
Viktige detaljer, med knapper i gull, sølv og bronse.