chill.jpg

Alle på samme plattform i København

Barnetøymessen CPH Kids er nå inne i paraplyorganisasjonen Copenhagen Fashion Week. Dermed jobber alle messene i København ut fra samme plattform. Fra før var CIFF/CIFFKIDS, Gallery, CPH VIsion og Terminal 2 inne i paraplyorganisasjonen sammen med Dansk Mode & Textil.

Publisert

Totalt samler de fem samarbeidende messene mer enn 2 500 merker. Et imponerende tall, betydelig høyere enn messene i Berlin, Amsterdam og Stockholm. Bare messene i Paris har flere merker enn København, melder prosjektansvarlig Simon Hansen i Dansk Mode & Textil.

De nye partnerne i CPH Kids er svært glad for å komme inn på samme plattform som de andre messene: - Nå kan vi sammen arbeide for å gi utstillere og innkjøpere best mulige arbeidsforhold. Dette markerer en ny tid for København-messene, mener Lone Holm i CPH Kids.

Kasper Eis i Dansk Mode & Tekstil slår fast at det unike samarbeidet sender sterke signaler til resten av bransjen om at København vil utvikle og forsterke sin posisjon som Skandinavias motehovedstad. - Dette styrker oss I arbeidet med å opprettholde og utvikle København som en av de ledende motemessene i Europa og internasjonal møteplass for bransjens ledende aktører.

Messene i København åpner 4. august.

Powered by Labrador CMS