junge-1

Junge lanserer N.O.S.

Den danske yttertøyprodusenten Junge lanserer Never Out of Stock (N.O.S) fra og med sesongen vår/sommer 2014. Selskapet blir lagerførende på noen få modeller i flere farger.

Publisert

Junge tilbyr sine detaljkunder en ny service som lanserer under moteuken i København i august.

- Vi har i stigende grad merket etterspørsel etter å kunne supplere yttertøy i sesong. Det imøtekommer vi nå med lanseringen av N.O.S., i første omgang på noen få modeller. Hvis det blir en suksess, utvider vi N.O.S.-sortimentet til høst/vinter 14/15.

Fordelen for butikkene er at de binder mindre penger i yttertøyet. Med den erfaring Junge har, er det ikke noen stor risiko for oss. Vi kan vurdere hvilke plagg som vil selge det kommende halvåret. Og med det sune økonomiske grunnlaget Junge har, betyr det ikke så mye for oss at vi må binde kapital i et lager, sier administrerende direktør Christian Junge, som har ledet Junge AS siden 1994.

Junge presenterer de nye N.O.S.-plaggene sammen med den nye yttertøykolleksjonen til vår/sommer 2014 i et helt nytt showrom B2-205 i nyrenoverte CIFF Fashion House i Bella Center fra 8. til 11. august.

Merket har også showrom i Stockholm Modecenter og i Norsk Moteforum rom 456 B.

Powered by Labrador CMS