Name it med eksklusivt undermerke

Denne høsten lanserer NAME IT et nytt, eksklusivt undermerke – Lil’ Atelier – et motemerke for barn som fokuserer på oppgraderte materialer, kombinert med luksuriøse og sofistikerte design.

Publisert

NAME IT har skapt moderne og prisgunstige barneklær med et sterkt fokus på denim og fargerike design i over 30 år. Nå beveger merket seg mot en mer eksklusiv tilnærming til barnemote med deres nye undermerke Lil’ Atelier, som presenterer plagg med en klassisk look for både gutter og jenter i aldersgruppen 0-12 år.

- Vi har erfart en høy etterspørsel av barneklær med fokus på kvalitet og bærekraftige materialer, samt en mer sofistikert look, og vi ønsker å imøtekomme denne etterspørselen med Lil’ Atelier.

Vi er veldig bevisste på at NAME IT eksisterer som sitt eget merke og beholder sin egen identitet, og vi er veldig stolte av å kunne lansere et undermerke som lever opp til etterspørselen vi har erfart, samtidig som vi holder fast på våre røtter, sier Laura Weber Svendsen, kommunikasjonssjef i NAME IT.

Lil’ Atelier vil bli lansert i alle NAME IT-butikker 31. oktober 2019. Lil’ Atelier har fire årlige kolleksjoner. I kolleksjonene vil man kunne se plagg i materialer som kordfløyel, fløyel, kasjmir, ull og økologisk bomull, i nøytrale toner og pastellfarger.

Powered by Labrador CMS