Et romslig og stilig lokale som vi gleder oss til å møte kundene i, sier Leif Winterskov
Et romslig og stilig lokale som vi gleder oss til å møte kundene i, sier Leif Winterskov

Nye lokaler og ny organisasjon hos DK Company Norway

- Nå har vi fått samlet alle våre merker i nye, flotte lokaler. Alle har sine romslige showrom, vi har god plass til back office og kundeservice og vi har fine omgivelser å møte våre kunder i og gi dem en god opplevelse.

Publisert

Det sier en fornøyd Leif Winterskov, der han viser rundt i de nye lokalene til DK Company Norway i Thorvald Meyers gate 11.

Her finner vi Fransa, Dranella, B.young, Ichi, Pulz, Blend he og Casual Friday.

De nye lokalene ligger et lite steinlkast fra de gamle, men med langt større plass til alle merkene. - Nå har vi et godt fellesskap hvor alle merkene fungerer godt side om side, sier Winterskov.

Det er ikke bare nye lokaler han kan by på. Det blir også endringer i organisasjon og bemanning. Endringer som skal gi fordeler for kunder og partnere. Selv flytter han og familien tilbake til Danmark. Men han blir fortsatt country manager og hovedansvarlig for kontoret, og skal i tillegg ha spesielt oppfølgingsansvar for DK Companys partnere og samarbeidsbutikker.

Leif Winterskov og Hilde Nesbø Mørch
Leif Winterskov og Hilde Nesbø Mørch

Hilde Nesbø Mørch er ansatt som selger på Fransa/Dranella øst, men hun vil gradvis gå inn i en rolle som Leifs høyre hånd og være bindeledd mellom ham og det som skjer i Oslo.

Winterskov slår fast at han har hatt en fantastisk tid i Norge, og selv om han nå bosetter seg i Danmark, vil han fortsatt være mye på kontoret i Thorvald Meyers gate og ute hos partnerne.

God plass til kundeservice
God plass til kundeservice

- Vi føler dette er den beste måten å organisere virksomheten på slik at vi kan følge vår filosofi: å nå mål ved å være partnere med kundene, ha nære relasjoner og jobbe tett sammen. Norge er et meget viktig marked for DK Company, og det gleder meg at vi står sterkt, først og fremst fordi vi har spilt på lag og vært synlige og til stede, og ikke gjemt oss når det har oppstått utfordringer. Det gjelder ikke minst det meget spesielle året vi har lagt bak oss, og de utfordringene vi må vil de neste månedene. Nettopp fordi vi har stått sammen og funnet gode løsninger og tilpasninger i fellesskap har våre partnere kommet godt ut av 2020, sier han.

Vil fortsette å investere

- Det betyr at vi tross koronapandemien står sterkt i Norge, og vi har planer om å investere i nye butikker, gjerne i samarbeid med våre partnere. I løpet av de siste årene har det blitt borte flere kjeder og butikker, noe som har gjort at det er attraktive lokaler tilgjengelig til fornuftige priser. Det har vi muligheter og ambisjoner om å utnytte, slår han fast.

Han konstaterer at digitaliseringen har utviklet seg raskt under korona-krisen, og vil fortsette å skyte fart de neste årene:

- Salg i digitale medier blir stadig viktigere. Vår B2B-plattform har hatt sterk økning, og vi har egne Facebook-grupper på hvert merke, noe som fungerer bra. Vi arbeider med nye plattformer og kanaler som vil bidra til å forsterke det nettbaserte salget videre, på en måte at den personlige kontakten med partnere og kunder fungerer optimalt sammen med det digitale på en god måte slik vi ønsker det: Å ha nære og gode relasjoner, være synlige, være til stede og finne gode løsninger, sier Leif Winterskov.

Fra showrommet til Blend
Fra showrommet til Blend

I tillegg til aktivitetene i Thv. Meyersgate betjener DK Company Norge med selskapets andre salgsdivisjon, som består av merkene Kaffe, My Essential Wardrobe, Cream, Culture, Karen by Simonsen, Part Two, InWear, Matinique, Saint Tropez og Soaked in Luxury, med Thomas Alexandersen som daglig leder.

Slik organiseres Dk Company Norway:

Country manager:

Leif Winterskov

Brand Manager b.young:

Keld Christensen

Salg b.young: Karolina Ljungberg og Ann-Mari Almaas.

Fransa/Dranella/Pulz:

Alf Magne Bøe og Frode Mathiesen er agenter for Fransa, Dranella og Pulz på Sør- og Vestlandet. Hilde Nesbø Mørch er selger for Fransa og Dranella på og Østlandet og Roar Aarhaug selger Fransa og Dranella i Midt-Norge og Nord-Norge. Tina Thomassen er selger for Pulz i øst og nord.

Ichi:

Selgere: Cathrine Williksen og Edith Ferkingstad

Blend he og Casual Friday:

Selgere: Søren Bæk Mejlvang og Ronny Særsten

Back Office/kundeservice:

Office coordinator og sales coordinator Blend he og Casual Friday:

Camilla Ingeborg Moen

Sales coordinator Fransa/Dranella og Pulz: Hedda Aastad

Sales coordinator b.young og Ichi:

Cindy Nguyen

Sales coordinator Pulz:

Ida Elvestuen (i permisjon)

Powered by Labrador CMS