Realiserer drømmen om eget merke

En solid designbakgrunn, en lidenskap for strikking og en drøm om eget merke.

Publisert
Karolina Anna Kamola
Karolina Anna Kamola

Det er tre viktige grunner til at Karolina Anna Kamola sammen med gode partnere og hjelpere tok sjansen og lanserte sitt eget merke Anna Kamola i fjor. Etter å ha fått klare tilbakemeldinger om at «dette må du satse på» fikk de produsert prøver og fikk vist dem fram under innkjøpsdagene i august. Responsen var over all forventing. Så nå er de klare med ny kolleksjon og har leid seg midlertidig plass i showrommet til Masai i Moteforum.

Kolleksjonen består mest av strikk, samt noe jerseyplagg, og sikter seg inn mot medium pluss segmentet, med komfortable, myke og stilige klær for kvinner på 30 pluss. Passform og kvalitet er det viktigste, og dette prosjektet er veldig personlig for Anna Kamola-teamet.

- Jeg lyttet til de tilbakemeldingene jeg fikk under innsalget og har forsøkt å tilpasse kolleksjonen slik at den skal passe perfekt til norske, stilbevisste kvinner, sier hun.

Karolina Anna Kamola kom til Norge fra Polen da hun var tolv år. Hun vokste opp i Arendal, og har alltid hatt stor lidenskap til å skape og designe. Så hun tok sin designutdannelse på Moteskolen Esmod i Oslo. Deretter jobbet hun som designer for Close to my Heart i fem år før hun nå tar det store skrittet med sin egen kolleksjon.

Powered by Labrador CMS