Scotch & Soda med ny merkeidentitet

Scotch & Soda lanserer en ny merkevareidentitet og sterk global utvidelse, med flere nye butikkåpninger.

Publisert

Scotch & Soda avslører i dag merkets helt nye identitet. Samtidig annonseres 15 nye butikkåpninger de neste 6 månedene. De fire første butikkene kommer i Nederland og Tyskland.

Den nye merkevarelogoen symboliserer samhold, selve kjernen i Scotch & Sodas navn, som nikker til Amsterdams frihet og livsglede. Symbolet som kombinerer Scotch & Soda er nytt design, og inkluderer merkets initialer, samtidig med referanser til merkets håndverk som benyttes i kolleksjonene, ved å vise de delikate bevegelse tråd festen til en nål gjør.

Den nye identiteten symboliserer merkets designidentitet hvor det velkjente møter overaskende nye elementer. Merket feirer selvrealisering og individuell identitet, og Amsterdams liberale livsstil, hvor merket først så dagens lys.

Scotch & Sodas syn på frihet, livet og individuell identitet gjør seg til kjenne i design hvor nøkkelplagg kombineres med unike statementplagg, som alle har unike kvaliteter og funksjoner. Sammen danner dette basen for en moderne hverdagsgarderobe til menn, kvinner, barn, samt en Premium denimlinje, oppkalt etter det ikoniske «Amsterdams Blauw».

Powered by Labrador CMS