Nå også todelt
Neste sommer lanserer OnePiece en kolleksjon med mye mer enn bare jumpsuits, og responsen i Berlin forrige uke var svært så bra.
En glad gjeng på standen til OnePiece i Berlin. Fra venstre: Kristel Karlsson, Silje Fillingsnes, Henrik Børke Nørstrud, André Persson, Thomas Adams og Sophie Wunderlich.
T-shirts, shorts, hettegensere, ytterjakker, og flere andre plagg var å se på standen til OnePiece på Bread & Butter i Berlin. Merket har fått den tidligere Kari Traa-designeren Silje Fillingsnes med på laget, og Thomas Adams er fornøyd med responsen kolleksjonen har fått hittil.
– Vi har fått mange gode tilbakemeldinger, og alle ordre som har kommet inn i løpet av messa inneholder både de klassiske jumpsuitene og klær fra den nye kolleksjonen. Det er gøy å se at kundene liker de nye produktene, og at de ønsker å vise bredden til OnePiece i butikkene, sier Adams.
Temaet for kolleksjonen er festival, og det er fortsatt behagelige bomullsklær som gjelder. – Plagg til bruk både ute og hjemme på sofaen, understreker Adams.
– Vi har laget en veldig stor kolleksjon for å få et tydelig bilde av hva kundene vil ha, og hva vi skal satse på fremover. For vi kommer ikke til å lage en så stor kolleksjon neste gang; da vil vi snevre inn og går for det som selger bra i denne, sier han.
Kolleksjonen har også enkelte jumpsuits, men i lettere stoffer og enkelte med shorts- og t-shirtlengde på bein og armer.
Det kan også nevnes av da OnepPiece stilte ut på Bread & Butter for et år siden, hadde de bare kunder i Norge. I dag har de agenter i 11 land, i tillegg til at nettbutikken har selger til verden rundt: I løpet av de to siste månedene har bedriften her solgt til 80 land.
Tidligere denne måneden fikk OnePiece mye oppmerksomhet i Paris - Les mer om suksessen til OnePiece her.
Relaterte artikler