Holzweiler satser i Oslobukta
Holzweiler fortsetter å utvide universet sitt. Til våren åpner de dørene til en ny butikk i Oslos nye handelsområde Oslobukta.
Oslobukta er handelsstrøket i Bjørvika, og er en samlebetegnelse på tilbudet man finner på by-gulvet i områdene Sørenga, Barcode, Bispevika Nord og Munch Brygge.
Bak utviklingen av handelsområdet står Carucel Eiendom med Caroline Krefting i spissen, som har som mål å utvikle kvalitetstilbud for alle, og et sted hvor det er hyggelig å bo, spennende å besøke og attraktivt å arbeide i. Til nå har fokuset vært rettet mot å skape en spennende og bra miks av mat-, spise- og velværetilbud. Høsten vi l bestå av flere spennende restaurant-åpninger, men det er også klart for å lette litt på sløret rundt retail , hvor åpning med Holzweiler til våren er første nyhet ut.
- Vi gleder oss enormt til denne reisen. Området har på kort tid vist seg å bli et spennende sted som bringer noe helt nytt t i l byen. Sammensetningene av konseptene som Caroline og Carl Erik Krefting skaper i Oslobukta er spot on, og vi skjønte raskt at de har stor forståelse for at området vinner enormt på at man venter med å signere inn til konseptet er riktig. Det gode samarbeidet og den langsiktige tankegangen fra Carucel var essensielt for oss for å lande denne prosessen. I tillegg er vi glade for at de er åpne for å tenke utenfor boksen – akkurat som oss. Vi ønsker å vise flere sider av oss selv, og ser frem til å inngå flere spennende partnerskap i våre nye lokaler i Oslobukta. Fremtidens retail er opplevelser, og de opplevelsene håper vi å gi kundene våre når vi åpner i 2021 . Oslobukta er et perfekt sted for å utforske nye muligheter, sier Andreas Holzweiler.
- Vi gleder oss stort til Holzweiler åpner dørene i Oslobukta. Vi startet tidlig en dialog med Andreas, Susanne og Maria, fordi vi har stor tro på Holzweiler-brandet og menneskene bak det. Se på alt de har fått til allerede! I tillegg lot vi oss imponere over deres planer og strategi for tiden fremover. Det er spesielt gøy å satse på en sterk norsk merkevare som også har stort fokus på bærekraft og mangfold. Vi er stolte av å ha dem med i Oslobukta-familien og gleder oss til reisen videre sammen med dem. Vi ser også frem til å dele flere spennende partnerskap i Oslobukta i tiden fremover, avslutter Caroline Krefting, investeringsdirektør i Carucel Eiendom. (Pressemelding)