M.A.S lanserer sitt digitale showroom

M.A.S i Tromsø har etablert sitt eget digitale showroom. Her kan besøkende skal få innblikk i trender, sortiment og nyheter.

Publisert

M.A.S. – Mona Abelsen Store - er en av Norges beste butikker og har fått mange utmerkelser for god drift og høyt servicenivå. Blant annet «Årets butikk», som deles ut av Virke og Tekstilforum.

- Dette er ikke tradisjonell netthandel ettersom man ikke klikker og kjøper der og da, men et verktøy for å få se og vite mer om forskjellige merker og modeller. Her kan man søke plagg, for eksempel bukser, skjorter eller hva det måtte være kunden er interessert i, heter det i en pressemelding fra M.A.S.

M.A.S har i lang tid hatt utvidet kundeservice med pakking og utsendelse av klær til kunder som ikke har hatt mulighet til å stikke innom butikken på Strandtorget i Tromsø, og det skal de fortsette med. Forskjellen nå er at kundene kan søke på det de er ute etter, samt studere plagget på sin egen skjerm før de bestiller eller kommer innom butikken for prøving. M.A.S har lagt opp klare rutiner for kundehenvendelser og forsendelser. Dette skjer etter at kunden har vært i kontakt med betjeningen i butikken, på facebook, telefon eller mail.

- I en verden der netthandel stadig vokser så tror vi på M.A.S at dette vil være et supert supplement til det som vi aller mest tror på – personlig service, sier Mona Abelsen.

Powered by Labrador CMS