mbym2

MbyM vokser i Norge

- MbyM vokser raskt i Norge. Vi har mellom fått mellom 50 og 60 kunder på to år, og nådde en omsetning på 11 millioner i fjor. Derfor er det på tide å få en selger til, slik at vi kan fortsette veksten og få flere forhandlere, sier MbyMs mann i Norge, Ulf Bjelland. Nå har han ansatt Nina Friis Stensland som selger med ansvar for Østlandet.

Publisert

Ulf Bjelland og Nina Friis Stensland skal sørge for at MbyM fortsetter å vokse.

Nina (23) har jobbet med sko og klær i butikk siden hun var 16 år. Hun startet som ekstrahjelp da hun gikk videregående og ble butikksjef i en damebutikk i hjemstedet Slemmestad etterpå. Underveis har hun tatt en bachelor i retail management på BI. Samtidig jobbet hun deltid i Shoebalo på Storo, hvor hun fortsatte på helt etter at hun gjorde seg ferdig med studiene.

- Jeg har ingen erfaring fra wholesale, men jeg har vært med på innkjøp og har gjort meg klare tanker om hva slags selger jeg ønsker å være. Det er viktig å være engasjert og like det man selger, og i så måte er MbyM perfekt for meg. Det er et klassisk, stilig og tøft merke som passer for alle aldre, og som jeg gjerne ønsker å gå med selv, sier hun.

I tillegg til MbyM har Ulf og Nina fått et nytt jeansmerke, Global Funk, som også er utviklet av Message, som står bak MbyM.

Powered by Labrador CMS