roxette

Roxette med The Look for KappAhl

I høst vil KappAhls motekampanjer akkompagneres av en helt ny versjon av Roxettes verdenshit ”The Look”. Låten som er innspilt eksklusivt av Roxette for KappAhl har også gitt navn til kampanjen. Kampanjen handler om stil og personlighet – The Look.

Publisert

- Dagens mote er nært knyttet til holdningene innen musikk. Den gir plass til personlige tolkninger og handler om din stil og din personlighet, din Look. Vårt budskap forsterkes av det unike samarbeidet med Roxette og en av vår tids mest stilskapende låter, det er vi svært stolte av, sier KappAhls markedsdirektør Joakim Holmstrand.

Per Gessle er en av Sveriges mest suksessrike popartister gjennom tidene. Sammen med Marie Fredriksson etablerte han popduoen Roxette på midten av 80-tallet. En av deres absolutt mest kjente låter er ”The Look” fra 1988, som var bandets første til å toppe hitlistene i USA og rundt tretti andre land over hele verden.

- Å lage en helt ny innspilling av “The Look” føltes fristende men var samtidig en stor utfordring. Det er ekstra gøy å ha fått til et unikt samarbeid med nettopp KappAhl, et svensk selskap som vi både respekterer og liker. Popmusikk og mote går hånd i hånd. Det handler om uttrykk og følelser, å våge og å bry seg, sier Per Gessle.

”The Look” består av totalt fem kampanjer som lanseres fortløpende gjennom høsten 2015. Kampanjene har ulike undertemaer og går under navnene ”The Chic Denim Look”, ”The Always Black Look”, ”The Must-have Look”, ”The Wellbeing Look” og ”The Hot Look”.

Den første kolleksjonen i kampanjen, ”The Chic Denim Look”, lanseres i butikk 24. august.

Kampanjens offisielle hashtag er #thelookkappahl

Powered by Labrador CMS