Bård Kvamme, Norrøna Foto: Norrøna Norrøna - en norsk retailer som lykkes utenlands Nils Vanebo Publisert 25.09.2023 - 13:26 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 995,- Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 995,- Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ butikkdrift nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post
LEVERANDØRINDEKS Butikkinnredning - Emballasje - Accesoirer - Yttertøy - Undertøy - Belysning - Med mer
Hundrevis av konkurser Prisene går nedover, og mange hundre har gått konkurs. Det eneste som kan redde bomullens plass i tekstilene, er teknologi, ifølge bomullsanalytiker.
Ikke nok fiber til alle klærne vi trenger Verden trenger 30 millioner tonn mer tekstilfiber. Men hva slags, og hvor skal de komme fra?