Soaked-in-Luxurybredde

MQ styrker damesortimentet med velkjent varemerke

I august har det danske varemerket Soaked in Luxury premiere i alle MQ:s butikker

Publisert

Merket ligger i mellomprisklassen, og MQ betegner det som velkledd og trendy damemote.

–Soaked in Luxury kombinerer kommersiell, luksuriøs og velkledd mote i høy kvalitet med en bra pris. Det føles veldig riktig med tanke på både kunder og strategi, sier Katarina Tisell, innkjøpssjef for eksterne varemerker hos MQ.

Flere mindre kolleksjoner

Soaked in Luxury så dagens lys for fem år siden og retter seg mot den moderne kvinnen som lever i nuet. Konseptet bygger på å ta frem mange små kolleksjoner per år for å kunne fange opp de aller siste trendene. Varemerket presenterer et fullkonsept, fra feminine topper til ytterplagg, der hvert plagg skal få det lille ekstra i form av små detaljer.

– Ved å ta inn Soaked in Luxury legger vi til et inspirerende og levende sortiment av kvinnelige plagg. Hyppige leveranser og et stort antall kolleksjoner gjør at vår kunde alltid kommer til å finne nyheter fra Soaked in Luxury, sier Lotta Lindsten, design- og innkjøpssjef hos MQ

Limited editions for MQ

MQ blir en svært viktig salgskanal for Soaked i Luxury. Soaked sine designere ser frem til å utvikle samarbeidet med MQ sin innkjøpsavdeling og ved behov produsere skreddersydde kolleksjoner, limited editions, bare tilgjengelig for MQs kunder.Soaked in Luxury lanseres i MQs 115 butikker i løpet av uke 32.

MQ er en av Sveriges ledende varemerkekjeder. Gjennom en blanding av egne og eksterne varemerker, tilbyr MQ klær til både menn og kvinner. Butikkjeden har for øyeblikket 115 butikker i Sverige og 5 i Norge.

(Pressemelding)

Relaterte artikler

    KONTAKT

    P.b. 130, N-2261 Kirkenær
    469 41 000 redaksjonen@tekstilforum.no

    Redaktør:
    Georg Mathisen
    90 93 28 97