Otto KAM i Expedit

Otto Davidsen har sluttet i Bjørn Haug AS og er ansatt som Key Account Manager i Expedit.

Publisert

Expedit er en av Skandinavias største aktører innenfor butikkinnredning, butikkutstyr, produktutvikling og prosjektledelse i retail. Selskapet startet i en smie på Jylland i 1952, og er i dag en av skandinavisk bransjeleder med 450 ansatte. Selskapet er eid av det tyske konsernet Wanzl, som er verdensledende på produksjon av handlevogner, butikkutstyr og logistikkløsninger, og som har vel 4500 medarbeidere.

Expedit har en lang rekke kjeder og større foretak som kunder og jobber både med nye konsepter og med å revitalisere ulike brand- og butikkonsepter. Det jobbes i stor grad på tvers av skandinaviske grenser.

- Det er inspirerende og lærerikt å komme inn i et så stort og profesjonelt system omgitt av dyktige fagfolk og eksperter på ulike områder. Vi jobber i team med blant andre interiørarkitekter og tegnere, og kan i løpet av kort tid presentere ferdige konsepter, også med VR (Virtual Reality) , om kundene ønsker det. Selv om vi i stor grad jobber med kjeder og større selskaper, tar vi også enkeltprosjekter og delleveranser. Otto sitt motto: ingen jobb er forliten og ingen for stor.

Under koronakrisen har selskapet for øvrig levert artikler som febermålere, sikkerhetsportaler med telling av antall kunder og andre nødvendighetsartikler som den spesielle situasjonen har krevd.

Expedit har avdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Latvia og har blant annet kunder som Skoringen, Volt, Friends, Vinmonopolet. Ginatricot, Bohus, Ullared, Lindex, Ica, Jack & Jones, Espresso House og Intersport.