redefine_popup

Redefine Your Identity med pop-up i Paleet

Redefine Your Identity, det nye, norske klesmerket som ble lansert i Match-butikkene tidligere i år, åpner egen pop-up butikk i Paleet på Karl Johan.

Publisert

Pop-up butikken i Paleet er en del av arbeidet med å gjøre merket bedre kjent og få vist fram kolleksjonen. Butikken ligger i første etasje i Paleet og skal holde åpent ut januar.

Designer Frank Remme henter inspirasjon fra arkitektur og møbeldesign.
Foto: Mari Torvanger Knap

Designer Frank Remme, har store ambisjoner for merket.

- Redefine Your Identity er et nytt merke med et vidt sortiment. I pop-up butikken får i vist fram hele sortimentet slik at både dame- og herrekolleksjonen kan oppleves sammen, sier Remme.

Kolleksjonene henter inspirasjon fra arkitektur og møbeldesign, noe som lett kan identifiseres i form og snitt. Høst- og vinterkolleksjonen byr på en og blanding av mote og komfort. Den har rene silhuetter med en tvist i form av spennende detaljer og fargekombinasjoner. De overraskende detaljene gir plagget et unikt utseende og skaper et moderne uttrykk.

- Merket skal ha noen gjengangere fra sesong til sesong. Kundene skal kunne kjenne seg igjen i produktene vi designer, sier Remme.

Han satser på høy kvalitet og bruker blant annet materialer som mohair, cupro, angora, alpakka og bomull samt lammeskinn i kombinasjon med blankt og semsket. Fargepaletten strekker seg fra basefargene sort, hvitt og grå med sterke kontrastfarger i grønt, varmrød og lilla.

Powered by Labrador CMS