charlottegainsbourg

Hilfiger mot brystkreft

For sjette år på rad samarbeider Tommy Hilfiger med Breast Health International (BHI) ved å produsere en lekker limited-edition veske der deler av inntektene går direkte til BHI. 

Publisert

Charlotte Gainsbourg fronter Tommy Hilfigers kampanje for kreftsaken.

Årets veske er i marineblått skinn med hvite detaljer og røde håndtak. Kampanjen er skutt på ærverdige Chateau Marmont i Los Angeles med den fransk-engelske skuespilleren og sangeren Charlotte Gainsbourg som modell og den kjente Hollywood-skuespilleren Drew Barrymore som fotograf.

- Det har vært en ære å samarbeide med både Tommy Hilfiger og Charlotte Gainsbourg for å øke kunnskapen og bevisstheten for brystkreft og den fantastiske jobben Breast Health International gjør, uttalte Drew Barrymore etter at kampanjen var ferdig laget.

Selv sa Tommy Hilfiger; - Jeg er utrolig stolt av å få samarbeide med BHI for sjette året på rad. Dette årlige limited-edition samarbeidet er en flott måte å engasjere forbrukerne på.

Kamerayndlingen Charlotte Gainsbourg er enig og har sagt at hun liker å kunne støtte saken på en så konkret måte.

Vesken koster 299 euro , og 100 euro vil gå til BHI.

BHI er en veldedig organisasjon som fungerer som en katalysator for å fremme kunnskapen og forskningen rundt brystkreft. De samarbeider tett med verdens fremste leger og forskere i jakten på en kur. Målet er å hjelpe alle som blir rammet, enten de får diagnosen selv eller er en nær pårørende.

Powered by Labrador CMS