Sterk vekst i Bruun & Steengade
Danske Bruun & Steengade markedsfører seg med konseptet ”skjorter til de fleste”. Det har slått an til de grader at de doblet omsetningen og firedoblet resultatet i siste regnskapsår.
Selskapet har eksistert i bare åtte år, men har hatt en fantastisk suksess. Omsetningen er mer enn fordoblet de to siste årene. Resultaet økte fra rundt en til i underkant av fire millioner danske kroner.
Veksten fortsetter. De to gründerne Niels Brrun og Peter Stengade forventer en vekst på 60 årosent i 2012.
En av grunnene til den kraftige medvinden er et massivt framstøt i Canada, hvor de samarbeider med The Bay, landets største stormagasin-kjede. Dette kan være et springbrett til en satsing oi USA. Selskapet har også planer for Finnland, Russland, Baltikum, Tyskland, Belgia, Østerrike, Sveits og Singapore.
I Norge selges Bruun & Steengade av Kjellman Agenturer og har hatt sterk økning i salget.
Relaterte artikler