Vero Moda lanserer nytt merke

Noisy May skal treffe de yngre kundene.

Publisert

Designer Birgitte Søe

Designer for Noisy May er Birgitte Søe, og den første kolleksjonen blir tilgjengelig i Vero Modas butikker over hele Europa fra slutten av mars 2013.

Merket er jeans-basert, men har også jakker, topper, gensere og strikk. Vero Moda beskriver merket som fast-fashion high street, og målgruppen er de yngre kundene.

– Vero Moda har et sterkt image som vi ikke kommer til å forandre, men ved å innføre Noisy May kan vi imøtekomme et litt yngre publikum, samtidig som vi kan trekke til oss nye kunder. Videre ønsker vi stadig å fornye vår virksomhet, sier salgsdirektør Henrik Matthiesen i Bestseller i en pressemelding.

– Vi har stor tro på at jeans vil blir en viktig del av motebildet, og med Noisy May presenterer vi en jeans-basert merkevare som har evnen til å tilpasse seg trendene i et raskt tempo, sier han.