birgit

Vil treffe den nye forbrukeren

Birgit By Kristine Vikse satser med en forsterket profil rettet mot den nye typen forbrukere der stil og trender går på tvers av alder og generasjoner.

Publisert

- Vår merkevare definerer den nye forbrukeren, og ble under Gave & Interiørmessen på Lillestrøm sist august vist som eksempel av trendforsker Jakob Søndergaard fra Spottrends.dk som en merkevare som hadde forstått tidens nye forbrukergruppe. Birgit By Kristine Vikse bruker ekte personer med ekte historier og forhold i sin merkevarebygging, og vi ønsker å fremme vårt slagord «Be who you are» med troverdighet, forteller designer Kristine Vikse.

- For oss er det viktigste vi gjør når vi skaper våre kolleksjoner at kvinner som bærer våre plagg skal føle seg selvsikre og vakre og være stolte av den de er. Kolleksjonen består av plagg som er komfortable og klassiske med en tvist.

- Kvaliteter er viktige for oss, både i det tekniske, men også i det visuelle uttrykket. Under innsalget i februar blir det ikke arrangert noen visninger av kolleksjonen på catwalk, men vi prioriterer å bruke tid på gode presentasjoner og relasjoner med våre viktigste ambassadører ; våre forhandlere.

Showcase Fashion Agency er salgsagenter for Birgit By Kristine Vikse kolleksjonen. De har showrom i Aslakveien 20c på Røa i Oslo.

"
Powered by Labrador CMS