Norrøna med flaggskipbutikk på Manhattan

Norrøna åpnet nylig sin tredje flaggskipbutikk, denne gang på Manhattan i New York. Fra før har Norrøna flaggskipbutikker i Oslo og Stockholm.

Publisert

Butikken i New York skal tilby Norrønas fulle utvalg av teknisk bekledning for turer, fjellklatring og alpint.

– Ingen by i verden kan matche tempoet og betydningen av New York for selskaper som investerer i merkevareopplevelser, og vi er glade for å kunne feire 10 år med flaggskipbutikker med åpning i SoHo, sier Norrønas adm. dir. Jørgen Jørgensen. Og fortsetter:

– Vi har designet produkter som er tilpasset ekstreme miljøer på planeten i nesten 100 år, og de passer like godt i Skandinavia som på Manhattan.

Norrøna er familieeid og bygget på lidenskap for fjell og av å flytte grenser for tekniske klær og utstyr. Norrønas designerteam bestreber seg på å lage produkter som skal tilfredsstille behovene til et bredt spekter av forbrukere – fra alpinister og fjellklatrere til turgåere – med blikket festet på bærekraft og holdbarhet.

Norrøna har gjennom 90 år utviklet en sterk merkevare i skandinaviske og europeiske markeder og satser altså nå tyngre på USA. (Pressemelding)

Powered by Labrador CMS