Chantelle bidrar mot brystkreft
Chantelle tar opp kampen mot brystkreft og gir arbeidskraft, produksjon og overskudd til formålet
Chantelle ønsker å samle inn penger til kampen mot brystkreft og har derfor laget kampanjen vår kamp, vår styrke. De ansatte i Chantelle som har bidratt til den sterke og viktige kampanjen har alle opplevd kampen mot kreft på ulike måter. De seks kvinnene som representerer kampanjen har alle vært gjennom en personlig kamp og har som felles mål at man skal stå sammen mot kreften.
Fra å designe produkter til de som har blitt påvirket av brystkreft, til rehabilitering og personlig kamp – de seks kvinnene har brukt sin fritid for å hjelpe Chantelle med å få kampanjen laget og lansert.
I oktober selger Chantelle sin Soft Stretch BH i en dus rosa farge for kun 150,-. Alt overskudd fra salget doneres til forskning av brystkreft og alle kostnader i forbindelse med produksjon og arbeidskraft fra teamet doneres også til formålet. Det innsamlede beløpet allokeres til internasjonal research av genetisk screeningtest for brystkreft via selskapet. (Pressemelding)