Bik Bok relanserer Never Denim

Never Denim har siden 2008 vært en stor satsing hos Bik Bok og posisjonerer seg som et premium denim brand for kvinner. Bik Bok ser nå at tiden er inne for å fornye seg. Nå relanseres merket.

Publisert

Never Denim vil få ny brand-identitet, logo, typsnitt og visuell profil. Looken er edgy, nordisk og feminin.

–Å være med på en relansering av Never Denim er en drøm for meg. Never denim har i alle år vært mitt go-to brand, så dette er naturligvis stort. Never Denim er vårt gull og jeg gleder meg til å være med på denne reisen for brandet, forteller Julie Varner, Concept manager i Bik Bok.

Flere størrelser

Å tilby klær til jenter i alle størrelser er en viktig del av Bik Boks merkevarestrategi, dette gjelder også for Never Denim. Never Denim jeans vil fra høsten 2021 finnes i størrelse 24-36. Det vil også bli lansert både kortere og lengre modeller for alle jeans online. Dette er et bevisst valg for å nå en større målgruppe og være en denimdestinasjon for alle jenter. Det vil også lanseres flere nye modeller utover høsten.

- Med relanseringen av Never Denim ønsker Bik Bok også å forsterke og tydeliggjøre kommunikasjonen rundt åpenhet i produksjon. Informasjon om forbruk av vann, energi og CO2, samt produksjonssted vil være tilgjengelig på alle denim-modeller. Åpenhet er en sterk brikke i brand-identiteten vår og her skal vi ikke skjule noe, sier Varner. (Pressemelding)

Powered by Labrador CMS