Lindex satser i Kina
Lindex lanserer nå babykolleksjonen sin på Tmall. Lanseringen er en del av Lindex’ globale digitale utvidelse, og er moteselskapets første skritt ut på det kinesiske markedet.
Lindex er inne i en spennende periode med store planer for fremtidig vekst. I februar utvider Lindex til Kina på nett, og som første skritt vil moteselskapet presentere seg for de kinesiske kundene ved å lansere på Tmall, en av verdens største e-handelsplattformer.
- Vi har store ambisjoner for vår fremtidige vekst, og kommer til å fokusere både på å utvikle vår nåværende virksomhet og benytte oss av nye muligheter. Som et av verdens største marked har Kina et enormt potensiale, og vi er svært spente for å kunne introdusere Lindex på Tmall, sier Susanne Ehnbåge, konsernsjef i Lindex.
Lindex skal i første omgang lansere sin anerkjente babykolleksjon. Lindex’ babyklær er av høy kvalitet og designet for en leken og aktiv hverdagsbruk. Plaggene er utformet med funksjoner som forlenger levetiden, og de er laget av slitesterke materialer slik at de også kan gå i arv. Hele babysortimentet er laget av økologisk bomull eller resirkulerte materialer, og produktene i økologisk bomull er alltid GOTS-sertifiserte. Babykolleksjonen er delt inn i to konsepter som utfyller hverandre: Soft Nature har nøytrale farger med naturinspirerte mønster, og Colour Pops har fargerike mønster og et gøyalt, lekent uttrykk.