Bik Bok med Solo-kolleksjon
Bik Bokk presenterer en kolleksjon i samarbeid med Solo som ankommer butikk noen uker før påske.
Den består av seks plagg som er inspirert av Solos gamle logo fra 80-tallet. Fargekombinasjonene strekker seg fra hvitt til de klassiske solofargene gult, orange og rødt.
- Interessen for klær med Solo-logo på har de siste årene vært svært stor, og nå er det mulig å sikre seg stilige Soloklær til påske fra Bik Bok. Solo fyller 85 år i år, og i den anledning har vi funnet frem en kul logo fra 80-tallet som designteamet til Bik Bok har tatt i bruk, sier merkevaresjef i Solo, Maria Heimsdottir Brennodden.
Som en del av kolleksjonen kommer det også nyheter på tilbehørsfronten, en topplue med rød dusk, og den populære rumpetasken – begge med Solo-logoen på.
- Vi ønsket å gjøre et kolleksjonssamarbeid mot påsken og da kom naturligvis Solo opp som en passende merkevare. En ny type samarbeid kjennes spennende, og Solo er en sterk norsk merkevare i vår målgruppe som deler mange av de samme verdiene som Bik Bok. De har også en tydelig kobling til den typisk norske påskefeiringen, sier markedssjef i Bik Bok, Lina Tellström. (Pressemelding)